Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Najnowsze raporty Toyota

7,5
Hatchback 1.4 i 16V VVT-i 97KM 71kW
Toyota Auris I
Silnik 1.4 vvti lpg stag 300, wtrysku Hana, system lubryfikacji. Samochód na lpg przjechał ponad 40000 . Zero problemów z instalacją. Serwis ogranicza się tylko do wymiany filtrów i uzupełniania płynu lubryfikacyjnego. Między bajki trzeba włożyć obiegowe oponie ze vvti nie lubi gazu. Jest to już moja 3 toyota z silnikiem vvti, pierwsza Yaris 2 silnik 1.3 gaz założony od samego początku a auto przejechało 200 000 i tylko 4 razy regulowane były zawory ale i lpg nie było najwyższych lotów, toyota Avensis 2 1.6 50.000 bez regulacji, aktualnie Auris. Średnie spalanie mieści się w granicach 7-7.5 litra i jest to wynik z tankowania na komp.wynik około 5.8 . Nie bójmy się lpg , bać się trzeba oszczędności przy montażu.
10,1
Hatchback 5d Valvematic 130 132KM 97kW
Toyota Auris II
auris ze skrzynią CVT miał spalac trochę mniej niż wersja z manualem. Mimo to spalanie znacznie odbiega od rzeczywistości. Fabryczne spalanie w mieście (7,8 l ) nawet latem, bez korków jest nieosiągalne. Minimalnie w mieście to 8,8 l, ale wtedy jadę jak zawalidrogwa. Realne w mieście przy rozgrzanym silniku to 10,5 l, w korkach i na krótkich odcinkach wzrasta do 11,9 l. Na trasie przy 100 km/h 6,7 l, przy 140 8,2 l.
5,0
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota Prius IV
Auto oszczędne, najwiecej zależy od stylu jazdy. W cyklu mieszanym przy eco-drivingu można mocno zejść poniżej 4l. Bardzo dużo daje spokojne ruszanie spod świateł oraz hamowanie silnikiem. Na autostradzie przy prędkości 120km/h spalanie rzędu 4,5-4,8l, przy 140km/h już Ok. 6,2-7,5l.
7,3
MPV Facelifting 2.5 Hybrid 197KM 145kW
Toyota RAV4 IV
Jest nieźle w porównaniu z innymi benzynami. miasto w górach spalanie zależy od kierunku jazdy :-) można na ok. 5-6 km odcinku przejechać na 3-4 ltr ale w drugą stronę wyjdzie 8 ltr więc tak czy siak jest ok. Średnia już po ok. 20 tys km to 7,8 ltr/100km co uważam za pozytywny wynik. Jazda dynamiczna w mieście średnio ok. 7 ltr , spokojne miasto 5-6 ltr, spokojna trasa od 6,8 - 7,2 dynamiczna autostrada do 140 ok. 8,5-9 Poprzednio jeździłem Capturem 0,9 Tce i średnia ogólna była na poziomie 8,5 ltr więc mały silnik nie idzie w parze z oszczędnością (przy tym samym stylu jazdy)
9,2
MPV 1.8 VVTi 125KM 92kW
Toyota RAV4 II
Bez względu na to czy jest lato czy zima, jeśli jazda jest na krótkich odcinkach, spalanie min to 10L. Na trasie przy oszczędnej jeździe ok. 7,5L.
6,8
Hatchback 3d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Toyota Aygo I
Widząc wyniki innych na poziomie średniego spalania oscylującego na poziomie 5 l. jestem bardzo zdziwiony moim wynikiem. Mechanik powtarza "tak widocznie ten model ma :)"
5,2
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Toyota Auris II
Silnik bardzo oszczędny, nie lubi górek. Poniżej 120km/h na autostradzie zejdziemy poniżej 5l. Miasto do 6,5l max
7,5
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Toyota RAV4 IV
Przy napędzie 4x4 spalanie do zaakceptowania. Moja poprzednia Toyota Rav4 z 2009 z silnikiem benzynowym 2.0 i napędem na przód paliła średnio o 0,2-0,4 litra więcej na tych samych trasach
7,8
Furgon Long 2.0 D-4D 177KM 130kW
Toyota Proace II
mam 5 miesięcy ,jak na razie bez niespodzianek,bardzo dynamiczne autko.
5,2
Sedan 1.4 D-4D 90KM 66kW
Toyota Corolla XI
Jeżdżę głównie po Warszawie w korkach, a spalanie na poziomie 5,3 to bardzo miłe zaskoczenie. Ten silnik niestety dynamiką nas nie zaskoczy ale nie można go za to winić to jednak 1,4cm3. Skrzynia bez rewelacji ale poprawna, przełożenia dość krótkie przy 110km/h, 6bieg krzyczy do nas gdzie jest moc? Trasa i 4,5 osób z bagażem jest męcząca właśnie przez brak mocy, wyprzedzanie bez anioła stróża na etacie jest ryzykowne, zawieszenie poprawne ani sztywne ani miękkie, fotele bardzo wygodne choć z ograniczoną regulacją, układ kierowniczy dość precyzyjny jak na elektryka. Wnętrze jak we wszystkich autach w tym segmencie choć od Toyoty oczekujemy więcej, a dostajemy twarde plastiki, sztywną wręcz niemiłą tapicerkę, wyświetlacz radia wieje latami 90tymi opakowany w nowy design. Osobiście jak bym miał wydać coś 74000 i dostać "golasa" w promocji wyprzedaży roczników 2017 poszedł bym w innym kierunku niż salon Toyoty, może Kia 7lat gwarancji, Hyundai, wykończenie o niebo lepsze, no i zostaje nam kilkanaście tyś. na doposażenie, a w tych ramach możemy się pokusić nawet o automat. Więc po za niskim spalaniem nie dostajemy nic prócz znaczka ze stajni legendarnej niezawodnej Toyoty która już dawno zmieniła osobowość i jest po prostu przeciętna. Ale to Toyota ;-)