Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Najnowsze raporty Ssangyong

9,2
Standard 2.3 i 16V 140KM 103kW
Ssangyong Korando II
Tu rewelacja - eksploatacja prosta, bo niewiele się dzieje, a silnik na łańcuchu rozrządu wymaga niewiele uwagi. Klocki hamulcowe, filtry cenowo jak w innych autach. Nie ma problemu z częściami. Co ważne – auto pali od 8-11l/100km – pozytywne zaskoczenie, tym bardziej, że wersje z dieslem nie palą mniej.
8,0
SUV 1.6 128KM 94kW
Ssangyong XLV I
Auto tanie w zakupie! Dostępna seryjna instalacja LPG! Dostępności części i skuteczności serwisu nie sprawdzałem.
9,7
SUV D20DTR 155KM 114kW
Ssangyong Rexton III
Duże koszta serwisu. Brak ogłady w serwisach. Chamskie podejście do klienta. Drogo - nie polecam krakowskiego serwisu marki FILIPOWICZ, chamstwo w czystej postaci.
9,0
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
Ssangyong Kyron II
2.7 DIESEL podniesiona moc do DO 211KONI SPALANIE SUPER OK.10LITRÓW W MIEŚCIE NIE ŻAŁUJĄC -NORMALNA JAZDA- NAPED STAŁY NA 4 KOŁA- STAŁY- AUTOMAT CZĘSCII DOSTĘPNE I TANIE-POLECAM GORĄCO -FANTASTYCZNE AUTO-
8,3
Standard 2.9 TD 120KM 88kW
Ssangyong Korando II
trzeba być realistą, ale patrząc na masę, opony, tylny napęd, pojemność silnika i 5cylindrów to spalanie super można zejść nawet poniżej 8, więcej paliła mi 2-litrowa,słabsza Grand Vitara lżejsza o 400kg! choć tam nieco wtryskiwacze lały
8,5
Terenowy 2.0 Xdi 141KM 104kW
Ssangyong Actyon I
No nie jest to Passat B4 ale też nie Porsche wiadomo kazde auto ma podzespoły co są droższe i tańsze kupując jakie kolwiek auto trzeba być tego świadomym
5,7
SUV Facelifting 2.0 Low Emission 150KM 110kW
Ssangyong Korando III
Ok. 70% przebiegu na trasie - drogi powiatowe średniej jakości. Jest to przebieg ok. 7000 km w okresie grudzień - marzec 2016/17. Opony NEXEN CP672a. Obniżone ciśnienie w tylnych kołach do 30 psi. Styl jazdy - przeciętny, czasem nieco za szybki.
14,3
Standard 2.0 i 16V 126KM 93kW
Ssangyong Korando II
Na gazie pali super, jazda bez gazu to udręka dla portfela. Niewielki spadek mocy, na autostradzie nie czuć. Mimo wszystko, w terenie przełączenie się na benzynę jest niezbędne.
9,1
Crossover 1.6 128KM 94kW
Ssangyong Tivoli I
Samochód ma założoną fabryczną instalację gazową przy 6 tyś km. - kupiłem demonstracyjny i założyłem u dilera instalację LPG obecnie mam przejechane 15 tyś. Średnio w miesiącu robię 3-4 tyś km. Średnie spalanie wychodzi 9.5 LPG przy ostrej jeździe max 10,5 litra.
6,9
Terenowy 200Xdi 141KM 104kW
Ssangyong Actyon I
Biorąc pod uwagę przebieg i bezawaryjność to niesamowita niespodzianka.