Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Najnowsze raporty Land Rover

11,0
SUV 2.0 Si4 250KM 184kW
Land Rover Range Rover Velar I
Spalanie oczywiście odbiega od obietnic z katalogu. W ruchu miejskim i podmiejskim, spokojnie jeżdżąc, komputer pokazuje około 12 litrów.
12,4
SUV 5d 2.0 Si4 240KM 177kW
Land Rover Range Rover Evoque I
pali jak smok, a producent trochę mija się z prawdą 8,7 (-: ale daje fajne emocje, tylko ta skrzynia 9-biegowa dziwne odgłosy i reakcje czsem.
12,7
Terenowy 5.0 V8 375KM 276kW
Land Rover Discovery IV
Tani nie będzie, ale części eksploatacyjne nie są przesadnie drogie. Serwis już gorzej. Blachy są szeroko dostępne na rynku używek w cenach przyzwoitych Na pewno nie jest drożej niż w Toyocie, BMW, Audi czy Mercedesie Spalanie nie może być małe, ale i tak uważam, że 3l/100km więcej niż diesel przy nieporównywalnie lepszych parametrach i kulturze + niezawodności to cena wręcz atrakcyjna. No i przy benzynie dużo oszczędzasz na serwisie bo nie masz wszystkich badziewi nowoczesnych diesli...
12,7
Terenowy 5.0 V8 375KM 276kW
Land Rover Discovery IV
Tani nie będzie, ale części eksploatacyjne nie są przesadnie drogie. Serwis już gorzej. Blachy są szeroko dostępne na rynku używek w cenach przyzwoitych Na pewno nie jest drożej niż w Toyocie, BMW, Audi czy Mercedesie Spalanie nie może być małe, ale i tak uważam, że 3l/100km więcej niż diesel przy nieporównywalnie lepszych parametrach i kulturze + niezawodności to cena wręcz atrakcyjna. No i przy benzynie dużo oszczędzasz na serwisie bo nie masz wszystkich badziewi nowoczesnych diesli...
12,0
SUV 5d 2.0 Si4 240KM 177kW
Land Rover Range Rover Evoque I
Duże koszty paliwa części poza serwisem na zwyczajnym poziomie ,używane są dostępne i tanie na allegro
14,7
SUV 4.4 V8 286KM 210kW
Land Rover Range Rover III
Samochód klasy premium i nie można porównywać kosztów utrzymania do golfa z silnikiem tdi. Nie ma tragedii. To jaki masz samochód jest warty tych kosztów. Nie bujce się też serwisu, wystarczy ogarnięty garazowiec. Musi tylko być tzw złota rączką. Duże jest info w sieci zwłaszcza na angielskich forach gdzie można wiele rzeczy samemu zdiagnozować. Najbardziej kosztowne dla mnie było wymianę chłodnicy wody,(zamiennik 700 zl)chłodnicy klimatyzacji (zamiennik 400 zl)regeneracja kolumnykierowniczej (650 zl), wahacz przedni ok. 350 zł, tyle je do wahacza ok. 60 zł, sworzeń 90 zł. Wymiana oleii ok. 1700 zł (wszystkich).
8,4
SUV 5d 2.2 TD4 150KM 110kW
Land Rover Range Rover Evoque I
spalanie w mieście 10 litrów przy dużych korkach, w trasie nawet 7,5 czego chcieć więcej ?
9,5
SUV 4.4 SDV8 339KM 249kW
Land Rover Range Rover IV
Duzo nizsze niz spodziewane ! Samochod zdecydowanie godny polecenia.
10,3
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Land Rover Discovery III
Realne spalanie mierzone przy tankowaniu (komputer u mnie zaniża ok. 0,6 l) z kierowcą i pasażerem oraz średnim bagażem zimą na zimowych oponach. Przy 90 km/h max 8 litrów. Przy 140 km/h ok. 11. Przy 120 -130 km/h ok 10. Przy 100 km/h ok 9. W mieście od 14 w górę zależnie od warunków drogowych. Na trasie 2600 km do Szwajcarii i z powrotem z przewagą autostrad ok 10,5 litra przy prędkości 90-140, głownie 120 -130 km/h plus jazda w górach i trochę miasta. Podsumowując, jazda w mieście totalnie nieekonomiczna, ale w podroży bardzo przyzwoicie i można przy normalnej przepisowej jeździe zejść spokojnie do 10 l pod warunkiem, że nie ma się "ciężkiej" nogi.
13,8
SUV 5d 2.0 Si4 240KM 177kW
Land Rover Range Rover Evoque I
Pali dwa razy więcej niż dużo. Po tym jak zobaczyłem średnie spalanie w Warszawie na poziomie 18 l / 100 km zacząłem się uczyć oszczędnej jazdy. Udało się zejść w Warszawie do 15, ale to wymaga ogromnej samodyscypliny i odbiera przyjemność z jazdy. Na trasie troszkę lepiej: przy jeździe trasami szybkiego ruchu 90-120 na godzinę da się zejść do 10 litrów, poniżej nie ma szans.