Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Najnowsze raporty Isuzu

10,2
Double Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
witam co ciekawe do dnia pierwszego przeglądu na 10000 km średnie spalanie przy w miarę dynamicznej jeździe mieściło się w granicach 9,2-9,5 l (okres maj- wrzesień) krótkie przejazdy do 20 km i jazda po mieście , po przeglądzie w połowie września zmianie oleju , średnie spalanie wzrosło dość drastycznie i obecnie waha się między 11-12,7 l , spalanie na trasie przy : 110 licznik 106 (gps ) 8,6 l 120 116 (gps ) 9,0 l 148 140 (gps) 12,7 l
10,3
Double Cab 3.0 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max I
Serwisy wychodzą porównywalnie z autami tej klasy, nie ma tak, ze akurat isuzu jest wiele droższy niż nissan, amaroi i hiluxy z pewnością droższe.
16,3
Terenowy 2.6 122KM 90kW
Isuzu Trooper I
idealnie jeździ na gazie, zimą bez problemów, jeżdzę dość ostro ,sporo w terenie od 22 lat z racji wykonywania zawodu, bez żadnych zastrzeżeń w trakcie eksploatacji. Teraz po prostu gryzie do rdza
8,4
Double Cab 3.0 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max I
Przy spokojnej jeździe (praktycznie tylko tak jeżdżę, bo to nie wyścigówka tylko wół do ciężkiej roboty) mieszczę się w przedziale 8-9L. Czy zima, czy lato, czy załadowany na 50% maksymalnego obciążenia (więcej nie ładowałem) czy na pusto - zawsze podobnie. Naprawdę jak na dwie tony to super
7,4
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Dane z docierania silnika - 17-1000km. Jazda mieszana, 50% czarne poza miastem, 25% błoto, reszta miasto.
9,5
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Kupując taki samochód należy liczyć się z kosztami, a tu miła niespodzianka. Serwisowanie jak przy klasie B
8,4
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Król oszczędności wśród pickup -ów. W mieście zdecydowany wzrost ale za to na trasie przy skrzyni 6 biegowej bajka ;)
24,7
Terenowy 3.2 i 4WD LS 177KM 130kW
Isuzu Rodeo I
Splanie gazu tego auta moge porownac tylko do spalnia benzynowego Ziła.
7,2
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Koszty utrzymania nie są wysokie . Można odliczyć VAT od paliwa i od zakupu więc nie trzeba się bać . Kupić ubezpieczenie , zarejestrować i przegląd i jechać . Z częściami zamiennymi nie jest tragicznie , fakt do japończyków nie jest tanie ale nie do przesady .
15,0
Terenowy 3.2 i V6 24V 177KM 130kW
Isuzu Trooper II
Powyżej 3 tysięcy obrotów pali w galonach ale LPG na szczęście jest