Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Oceny Isuzu – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny Isuzu

3,8
~rysiek
Terenowy 2.8 TD 106KM 78kW
Isuzu Trooper I
jak każdy japończyk na wiosnę obowiązkowo konserwować,min 2 razy przegląd/oleje itd/
3,5
~oki760@op.pl
Terenowy 3.0 DTI 159KM 117kW
Isuzu Trooper III
gdyby silnik pracował ok, to całokształt był by doskonały
4,2
~Buldozer124
Double Cab 3.0 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max I
Pokonując codziennie ok. 300 zakretów po alpejskich serpentynach, zajeździłem już wiele pseudo 4x4 napędowych aut. Isuzu jako pierwsze nie ma problemu z takim obciążeniem ( różnica wysokości 960m). I mimo, że zakręty pokonuje jak Titanic, to i tak mam wrażenie że chciałby jeszcze ciągać kłody.
3,8
~mxjar@interia.pl
Terenowy 2.6 122KM 90kW
Isuzu Trooper I
generalnie pomimo pewnych mankamentów (silnik) samochód OK
4,5
~piokoer
Terenowy 2.8 TD 97KM 71kW
Isuzu Trooper I
Zawieszenie tego pojazdu i układ kierowniczy wydają się być zbyt skąplikowane aby je przerabiać. Więc jeśli ktoś szuka autka do jazdy w warunkach eksrtemalnych, to raczej nie to. Natomiast do turystyki (lub pracy) po leśnych duktach i do jazdy na codzień naprawde fajne autko.
4,5
~IWEB
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Wersja Generation to jest po prostu marzenie. Nie mogę się oderwać od autka. Smutek ogarnia jak się podjeżdża do domu i trzeba wysiąść. Być może jest to spowodowane tym, że auto jest nowe i nigdy nie jeździłem wcześniej pickupem.
4,9
~Tomek
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Trwały lakier 2x grubszy niż w dzisiejszych kompaktach i 3x grubszy od Fiata i niespodzianka - praktycznie brak zarysowań. Szyba przednia też wytrzymała po przyjęciu kilku strzałów z kamienia. Mój pierszy pick-up i niespodzianka - wcale niesłychać zawieszenia ale wiadomo całość jest dość daleko od miejsca kierwcy. Super dźwięk z dolby surround i głośnikami w podsufitce w standardzie. Gwarancja na 5 lat z pełnym assistance na Europę!
3,9
~maxim14
Terenowy 3.2 i V6 24V 193KM 142kW
Isuzu Trooper II
Auto wykonane solidnie, doskonałe w terenie i przyjemne jak na ten typ pojazdu w jeździe szosowej. W tym modelu widoczne już "ciągotki" do wyposażania terenówek w elementy z aut komfortowych, pierwszy krok do SUV-ów. ;))
Dziennik kosztów dla Isuzu
Średni koszt przejechania 100 km
48,78 zł
9,0
l/100km
23,2
l/100km
24,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~januszfotart
Standard 3.2 i V6 24V L 4WD 208KM 153kW
Isuzu Rodeo I
po niecalym roku uzytkowania wszystko jest w porzadku.codziennie uzytkowane.jak go kupilem to dla swietego spokoju zmienilem pasek rozrzadu,sprawdzilem hamulce,wymienilem opony na nowe,uklad wydechowy-koncowke, oczywiscie olej i ...jezdze.
4,3
~artischau@yahoo.com
Terenowy 3.5 i V6 24V 4WD 250KM 184kW
Isuzu Axiom I
Tu moge dodac do plusow tego pojazdu, swietne wyposarzenie, duze bezpieczenstwo tego auta, pomimo dosc delikatnego wygladu, co w praktyce daje swietne uczucie prowadzenia samochodu o nieprzecietnym wygladzie, a zarazem zapewniajacego komfort jazdy w kazdych warunkach. Dodalbym wrecz, ze im warunki jazdy sa gorsze, tym jest wieksza frajda z prowadzenia Axioma. Ale sa i minusy. Poza zachlannosia na paliwo i mala przestrzenia dla wysokich osob,...