Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Ocena kierowcy - Audi A6 C6 Limousine

Kaz0r , 7 lat temu
Silnik 3.0 V6 TDI 225KM 165kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A6 C6 Limousine 3.0 V6 TDI 225 KM 165 kW - Oceń swoje auto
3,92
9% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Auto jest po prostu bardzo ładne. Połączenie nowoczesności z elegancją, pięknie podświetlone wewnątrz.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Wtryskiwacze,Rozrząd,Kolektor
Układ elektryczny : Uszkodzona wiązka wentylatorów,problem z kluczykiem
3,0
Całokształt
Podkreślam,że zakupiłem auto bezwypadkowe z prawdziwym przebiegiem, rzeczy które się psuły były oryginalne, nie grzebane wcześniej przez amatorów. Według mnie ładne auto i tyle. Za dużo sprawia mi problemow i zbytnio napycha kieszenie Kulczykowi/Boschowi i innym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sam silnik jak na spalanie ok. 10 litrów pracuje super. Auto jest wyciszone, nie przenosi drgań, zbiera się jak na >200km przystało.Turbodziurę dobrze maskuje automat który,w razie potrzeby, na sporcie trzyma cały czas wyższe obroty. Koszty eksploatacji wysokie :( - ale o tym niżej
4,0
Skrzynia biegów
Tiptronic - nie szarpie, ale przy przebiegach które mają dzisiaj te auta zaczynają się problemy. Skrzynia ma problemy z lock-up\'owaniem biegów. Wygląda to trochę jak ślizganie się sprzęgła, jednak nie kwalifikuje to skrzyni do remontu (obroty stoją, auta przyspiesza i dopiero po chwili obroty spadają jak zaskoczy bieg do końca). Sporo a6 ma ten problem. Rozwiązanie oparte o sprzęgło hydrokinetyczne odbiera jednak mocy silnikowi - bez porównania ze skrzyniami dwusprzeglowymi np. nowym DSG.
5,0
Układ jezdny
Przy oponach 18x45 245mm świetne trzymanie się drogi(zawieszenie -40mm). Rajdowcem nie jestem wiec więcej nie napiszę. Przy dużych prędkościach (>200)jedzie bez kurczowego trzymania kierownicy ;)
Komfort
4,0
Widoczność
Problem z widocznością do tyłu, brak wycieraczki na tylnej szybie przeszkadza przy deszczu jak się zwolni. Bez czujników/kamery parkowania się nie obejdzie.
5,0
Ergonomia
Wygodne siedzenia (dotyczy sportowych z regulacją lędźwiowa). Podłokietnik i boczki na drzwiach wygodne. Nie wiem czy do ergonomii -popularny problem z kierownicą. Na początku w zimie , potem cały czas potrafi TRZESZCZEĆ przy kręceniu. Piszą ocierające się o siebie gumowe kołnierze. Wstyd przy tej klasie auta bo jest to naprawdę głośne wycie. Trzeba rozebrać cała kolumnę i smarować.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problem z każdą klimatyzacją dwustrefową! Zanieczyszczają się zaworki sterujące przepływem cieczy , szczególnie od strony kierowcy. Objawia się tym,że co jakiś czas klimatyzacja u kierowcy przełącza się na maksymalne grzanie. W lecie można oszaleć. Czyszczenie rozwiązuje problem na parę miesięcy , wymiana na nowe jest kosztowna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeździłem wyłącznie jako kierowca, ale pasażerowie nie narzekali. Problem gdy wiozłem okazjonalnie 4 osoby - siedząca z tylu pośrodku ma wbijający się w plecy złożony podłokietnik. 4 osoby max komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Świetne wyciszenie. Dopiero przy dużych prędkościach coś słychać.
Ekonomiczność
3,0
Koszty utrzymania
Tutaj niestety gorzej. Spalanie ok , ale silnik cierpi na parę kosztownych problemów.Świece żarowe, Wtryskiwacze - przy aucie z przebiegiem w okolicach 150-200 000 będą padały koszt w aso 12 000 , poza serwisem można się w 7tys zmieścić. Klapy kolektora - 2-3 tys. Wadliwy rozrząd: Standard w tych silnikach. Klekocze głośno przy odpaleniu, możliwość zerwania i rozwalenia całego silnika. Polecam reportaż TVN\'u: http://www.youtube.com/watch?v=qbK9kjwfk60 Dodatkowo - przegapienie lejących wtryskiwaczy rozwala tłoki i automatycznie cena naprawy szybuje w górę i bardziej opłaca się już przeszczep całego silnika...
3,0
Stosunek jakość/cena
Ładna limuzyna,ładnie wykonana i przemyślana przez producenta żeby po 5-6 latach nadal cały czas wydawać u niego pieniądze na części.
Niezawodność
3,0
Drobne usterki
Jęcząca kierownica, odpadająca farba z przycisków sterowania okien, uszkadzająca się łatwo powłoka pokręteł od MMI, psujący się zatrzask podłokietnika, padający zamek klapy bagażnika (w zimie szczególnie lubi zawodzić - trzeba po parę razy mocno trzasnąć klapą żeby zaskoczył). Z nieznanych przyczyn 2 razy auto nie chciało się zamknąć z pilota , od tak po prostu- trzeba było przekręcić normalnie w zamku,a na przyszłość obserwować i słuchać czy się zamknęło... Wczoraj odebrałem z powodu naprawy wiązki do wentylatorów chłodnicy. Auto nie miało klimy + chłodzenia silnika (cud,ze jest zimno teraz!) Kilka razy problem z wyjęciem kluczyka, pomimo wrzucenia na P nie dało się go wyjąc ze stacyjki, po chwili mijało. Spadło gniazdo bagnetu z rurki do mierzenia poziomu oleju - nie miałem możliwości wiarygodnego pomiaru poziomu oleju - żeby wymienić całą część trzeba było rozebrać cały przód auta, jednak A6\'tka szybko dała mi ku temu okazje gdy padł regulator napięcia w alternatorze...
3,0
Poważne usterki
Na drodze mi nie stanęło, ale w serwisie odstało sporo czasu z różnymi problemami. W zimie padł regulator napięcia alternatora - kolejne kilka dni w serwisie .... o pieniądzach nie wspomnę.

Zużycie paliwa 3.0 V6 TDI 225KM 165kW [l/100km]

9,5

Minimalne średnie zużycie paliwa

9,5

Maksymalne średnie zużycie paliwa

11,0

Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe

8,0

Fabryczne średnie zużycie paliwa

8,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C6 Limousine