Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

PR - wydarzenia

Zwycięzcy konkursu Young Creative Chevrolet będą świętować w Hollywood

dodano: jakiś czas temu, autor: Informacja prasowa Chevrolet
Ogłoszono ostateczne wyniki szóstej edycji konkursu Young Creative Chevrolet (YCC). Lista zwycięzców w kategoriach: moda, fotografia, film i sztuki wizualne została sporządzona podczas obrad europejskiego jury, które odbyły się w zeszłym tygodniu w Kolonii w Niemczech.

Poprosiliśmy studentów o stworzenie prac ukazujących ducha optymizmu i wykorzystania szans, który pomaga ludziom czerpać to, co najlepsze w życiu”, powiedziała Susan Docherty, prezes i dyrektor zarządzająca Chevrolet Europe. „Cieszymy się, że optymistyczne podejście do życia założyciela naszej marki, Louisa Chevroleta, jest wciąż żywe, co widać za sprawą tegorocznych prac konkursowych”.

Troje zwycięzców w każdej kategorii otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości odpowiednio 5 200, 4 200 i 3 200 euro, a także zostanie uhonorowanych podczas uroczystej gali YCC organizowanej 19 października w Hollywood w Los Angeles.

Dodatkowo, zdobywcy pierwszych miejsc zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w ekskluzywnym, zakulisowym projekcie organizowanym we współpracy ze znanymi artystami i ekspertami. W poprzednich latach zwycięzcy uczestniczyli na przykład w projektach realizowanych przez londyńskie studio projektowe It's Nice That, producenta programów telewizyjnych, firmę Endemol oraz w sesji zdjęciowej Chevroleta Camaro.

W tegorocznej edycji konkursu YCC zgłoszono bezprecedensową liczbę prac stworzonych w oparciu o hasło wykorzystania szans. Chevrolet otrzymał ponad 1 000 zgłoszeń od studentów z 280 europejskich szkół artytycznych, co jest nowym rekordem. Dzięki przedstawicielom uczelni w Armenii i Hiszpanii, którzy dołączyli w tym roku, liczba państw uczestniczących w konkursie wzrosła do 24.

„Rosnąca popularność konkursu organizowanego przez Chevroleta to wyraźny znak, że studenci cenią szansę, jaką daje współpraca ze znaną marką, a także możliwość zdobycia cennego doświadczenia i kontaktów zawodowych”, powiedziała Susan Docherty.

Europejski finał konkursu YCC 2012 stanowi zwieńczenie drugiej fazy obrad jury oraz obrad krajowych zakończonych wiosną tego roku. Wszystkie projekty, które zdobyły pierwsze miejsce w fazie krajowej awansowały do rundy europejskiej.

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji