Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

PR - wydarzenia

Wycinanka quattro: Audi na targach wzorniczych Design Miami/Bazylea

dodano: jakiś czas temu, autor: Volkswagen Group Polska sp. z o.o.
Na trwających do 16 czerwca targach wzorniczych Miami/Bazylea, Audi prezentuje stoisko „Home of quattro“ zaprojektowane przez Tima Johna. Scenograf przybliża na nim najważniejsze wydarzenia z historii quattro, w sposób przypominający wycinankę. Centralne miejsce ekspozycji zajmują niezwykłe modele: nowe Audi RS6 Avant, które zadebiutowało w marcu podczas Salonu Samochodowego w Genewie i legendarne Audi Sport quattro z 1984 roku. W lutym bieżącego roku, Audi obchodziło szczególny jubileusz. Z taśmy produkcyjnej zjechało pięciomilionowe Audi ze stałym napędem na cztery koła.

Legendarny spot reklamowy, w którym Audi 100 CS quattro podjeżdża pod skocznię narciarską w fińskim kurorcie Kaipola, spektakularne zwycięstwo Waltera Röhrla w górskim wyścigu Pikes Peak czy pięć milionów egzemplarzy Audi z napędem quattro, to tylko kilka przykładów z pasjonującej historii quattro w ujęciu Tima Johna. Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi tak opisuje ekspozycję: „Instalacja Tima Johna wyraża emocje, które nasi klienci łączą z quattro.“ Quattro podkreśla czołową rolę Audi jako pioniera napędu na cztery koła. Luca de Meo podkreśla też, że quattro to więcej niż technika. „quattro oznacza bezpieczeństwo i sportowy styl jazdy, wysokie kompetencje techniczne i dynamiczny styl życia, którego nie są w stanie spowolnić nieprzyjazne warunki na drodze.“

Audi od 2006 roku jest jedynym i wyłącznym partnerem targów Design Miami/Bazylea, reprezentującym branżę motoryzacyjną. Marka z Ingolstadt w równej mierze przykłada najwyższe znaczenie do techniki, jaki i do stylistyki. Współpracuje z uznanymi na arenie międzynarodowej projektantami i architektami, takiej rangi jak Moritz Waldemeyer, Mirko Borsche, Bjarke Ingels czy Clemens Weisshaar i Reed Kram. W roku 2013, Audi rozpoczęło współpracę z hamburskim scenografem Timem Johnem. John, wraz z różnymi grafikami, ilustratorami czy projektantami, buduje w swoim atelier interaktywne eksponaty, scenografie wykorzystywane w dekoracjach teatralnych i na planach filmowych oraz projektuje kompletne aranżacje wnętrz. Jego prace charakteryzuje zamiłowanie do szczegółu, pasja ręcznej pracy, a ożywia je humor i lekkość.

Targi Design Miami/Bazylea odbywają się w dniach od 11 do 16 czerwca, równocześnie z targami sztuki Art Bazylea i są najważniejszym forum kolekcjonerów klasyki wzornictwa i współczesnej awangardy.

Najnowsze Wiadomości

zobacz więcej propozycji