Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

PR - wydarzenia

W Wenecji debiutuje "She was here", krótki film wyprodukowany przez markę Lancia w reżyserii Gabriele Muccino

dodano: jakiś czas temu, autor: Fiat Auto Poland
Na 69. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, którego głównym sponsorem po raz siódmy z rzędu jest marka Lancia, odbyła się prezentacja „She was here", krótkometrażowego filmu sponsorowanego przez Lancię według scenariusza i w reżyserii Gabriele Muccino, a wyprodukowanego przez Jego wytwórnię Indiana Production.

Pokaz odbył się w wieczór dnia 2 września br. w Lancia Café, ekskluzywnym miejscu spotkań usytuowanym w pobliżu basenu od strony morza na terenie weneckiego hotelu Excelsior, w obecności Gabriele Muccino, Francesco Scianna, Lidii Vitale, Antonio Barbera, Oliviera Francois.

Gwiazdami filmu są: Francesco Scianna, który brał udział w produkcji Giuseppe Tornatore „Baaria" oraz młoda, obiecująca aktorka Helena Mattson, która przyleciała do Włoch ze Stanów Zjednoczonych specjalnie, aby zagrać w filmie reżyserowanym przez Gabriele Muccino.

Podczas tego wydarzenia na miejscu wystawione były nowe modele marki Lancia: Thema i Flavia, eleganckie „primadonny i reprezentantki" producenta samochodów, od ponad wieku jeżdżące z klasą po drogach Europy.

Film, inspirowany magiczną atmosferą rzymskiego, nocnego życia lat 50-tych i 60-tych, opowiada historię romansów amerykańskiego dziennikarza Roberto, w którego rolę wcielił się sycylijski aktor Francesco Scianna, i Jego pierwszej prawdziwej miłości: amerykańskiej diwy Hilary Harris, odgrywanej przez Helenę Mattson. Tłem wszystkich wydarzeń jest ponadczasowe piękno Rzymu, magiczne i pełne uroku miejsce, gdzie Gabriele Muccino przedstawił beztroską poezję typowo włoskiej historii miłosnej.

Amerykańska gwiazda, niezapomniany obiekt uczuć głównego bohatera, przyjeżdża do Rzymu na premierę Jej najnowszego filmu. Po krótkim spotkaniu obydwoje umawiają się na następny dzień, aby rozpocząć wspólne życie, ale Roberto łamie tę obietnicę. Widzimy go samotnego nad morzem w rzymskiej dzielnicy Ostia, rozmyślającego nad tym, co właśnie stracił, ale być może nie na zawsze.

Ten krótki film pt. „She was here", stanowi integralną część oryginalnego projektu komunikacji marki Lancia na rok 2012, firmowanego przez sławnego włoskiego reżysera. Projekt ten obejmuje również serię reklam telewizyjnych, wyprodukowanych przez Indiana Production, przedsięwzięć internetowych i wielotematyczną kampanię prasową i zewnętrzną w bardzo modnym wydaniu. Fundamentem kampanii informacyjnej, opracowanej przez agencję Armando Testa, jest współczesna interpretacja włoskiego sposobu na życie, filozofii, która zachęca do czerpania radości z każdej chwili wespół z elegancją, kreatywnością, wyobraźnią i nienagannym włoskim stylem.

Film „She was here" umacnia powiązania Lancii ze światem kina. Związek ten jest już bardzo zakorzeniony, czego wyrazem jest udział samochodów tej marki w tak znanych filmach, jak „Sprawcy nieznani" z roku 1958, „Fanfaron" z roku 1962, „Kobieta i mężczyzna" z roku 1966, „Głęboka czerwień" z roku 1975 i „Za skórę gliny" z roku 1981.

Począwszy od roku 2006 marka Lancia wspiera również inne ważne festiwale filmowe, wyróżniające się klasą i poziomem artystycznym o znaczeniu międzynarodowym. Nie można zapomnieć o lokowaniu produktu z samochodami Lancii w sławnych produkcjach filmowych, jak np. udział modeli Thema i Delta w ostatnim filmie Woody'ego Allena pt. „To Rome With Love" (polski tytuł „Zakochani w Rzymie").

Najnowsze Wiadomości