Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

PR - wydarzenia

Ofensywa produktowa Forda w Europie: rentowny wzrost, nowe samochody osobowe, użytkowe i klasy SUV

dodano: jakiś czas temu, autor: Ford Polska Sp. z o.o.
Firma Ford Motor Company ogłosiła dziś realizację planu agresywnej polityki produktowej w Europie, mającego na celu wzbogacenie globalnego portfolio firmy z zakresu strategii One Ford oraz rozwój w segmencie dużych samochodów, klasy SUV oraz samochodów użytkowych.

Podczas specjalnego spotkania Go Further zorganizowanego w Amsterdamie, w którym udział wzięło 2 500 dilerów Forda, pracowników firmy i przedstawicieli mediów, Ford zaprezentował serię nowych samochodów osobowych, samochodów użytkowych oraz nowych technologii.

Firma potwierdziła również, iż w niedalekiej przyszłości na rynku europejskim pojawi się kilka dodatkowych pojazdów z globalnego portfolio – będzie to m.in. Ford Mustang, ikona amerykańskiej motoryzacji.

- Rynek europejski stwarza odpowiednie możliwości do rentownego rozwoju firmy, powiedział Alan Mulally, prezes i dyrektor generalny Ford Motor Company. - Dziś, w ramach strategii One Ford, rozpoczynamy w Europie ofensywę produktową z naszymi nowymi modelami, oferującymi najwyższą jakość wykonania, niskie zużycie paliwa, wysoki poziom bezpieczeństwa, przemyślaną stylistykę oraz wysoką wartość. Podobne działania towarzyszyły zmianie wizerunku naszej firmy w Ameryce Północnej.

Ogłoszone dziś założenia ofensywy produktowej firmy Ford of Europe:

• Nowy Ford Fiesta – najlepiej sprzedający się samochód miejski w Europie. Całkowicie przeprojektowany model, dostępny również w sportowej wersji ST. Nowy Ford Fiesta wejdzie do sprzedaży jeszcze w tym roku, natomiast odmiana ST pojawi się na rynku w roku 2013

• Nowy Ford Mondeo – nowa, imponująca wersja flagowej limuzyny Forda wyróżniająca się stylistyką nadwozia i wnętrza klasy premium oraz zaawansowanymi technologiami; po raz pierwszy w tej klasie samochód będzie oferowany z nagrodzonym silnikiem benzynowym EcoBoost o pojemności 1 litra, który pozwoli uzyskać najniższe w segmencie zużycie paliwa

• Rozwój w zyskującym popularność europejskim segmencie SUV, poczynając od wprowadzenia na rynek pod koniec roku nowego Forda Kuga, poprzez prezentację w ciągu kolejnych 18 miesięcy nowośc w klasie SUV - Forda EcoSport, a kończąc na zaoferowaniu klientom dużego, luksusowego Forda Edge, który doskonale sprawdził się na innych rynkach

• Całkowite przeprojektowanie gamy samochodów użytkowych w ciągu kolejnych dwóch lat, obejmującej nowego Forda Transit, Forda Transit Custom, Forda Transit Connect oraz Forda Transit Courier, a także rodzinę nowych vanów osobowych Ford Tourneo

• Ford Mustang, kultowy amerykański samochód sportowy, przybywa do Europy

• Przyspieszenie wprowadzenia do oferty nowych technologii, obejmujących silniki EcoBoost, system komunikacji SYNC, pompowane tylne pasy bezpieczeństwa, system MyKey oraz inne technologie wspomagające kierowcę.

- Europejski rynek ma duży potencjał do rentownego wzrostu, który w tym momencie został przyćmiony przez kryzys ekonomiczny - powiedział Stephen Odell, prezes i dyrektor generalny Ford of Europe. - Europejski rynek samochodów osobowych i użytkowych, łącznie z rynkiem rosyjskim, wzrośnie według szacunków o 20 procent w ciągu kolejnych pięciu lat do 23 milionów pojazdów. Podczas, gdy inni się wycofują lub ograniczają inwestycje, my w Fordzie przyspieszamy wprowadzenie nowych produktów i umacniamy naszą globalną strategię One Ford.

Najnowsze Wiadomości