Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Newsy

Wybierz
markę
Na skróty:
Więcej

PR - wydarzenia

Konferencja prasowa marki CERTINA - Światło zmienia się na zielone!

dodano: jakiś czas temu, autor: SWATCH GROUP POLSKA
23 Maja na torze kartingowym Grand Prix w CH Blue City odbyła się konferencja prasowa szwajcarskiej marki zegarków Certina, która z okazji swoich 125 urodzin zdecydowała się na wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Zaprezentowane zostało nowe logo, które odzwierciedla najistotniejsze wartości firmy oraz wprowadza rewolucyjną zmianę z czerwieni na zieleń. Ponadto, rocznica będzie świętowana specjalnymi, limitowanymi edycjami najbardziej znanych modeli a przedstawione na spotkaniu nowości odzwierciedlały charakterki marki znanej, jako specjalisty w produkcji zegarków sportowych. Spotkanie nie mogło obyć się bez rywalizacji sportowej, w której udział wzięli zaproszeni dziennikarze.

Na prezentacji, którą poprowadził Tomasz Kruk Brand Manager marki Certina dziennikarze dowiedzieli się więcej o 125 letniej historii i zaangażowaniu w świat sportu, który podobnie jak świat zegarków łączy technologia, pasja i mistrzostwo w osiąganiu sukcesów. Tomasz Kruk zaprezentował nową identyfikację wizualną, która sięga głęboko do dziedzictwa firmy. Jej twórcom przyświecało hasło „Powrót do korzeni”. Nowe logo wykorzystuje liternictwo, które tradycyjnie zdobiło tarcze zegarków CERTINA a znak żółwia, który jest symbolem odporności, trwałości i jakości, będzie teraz widoczny w logotypie marki.

Zaprezentowane na spotkaniu nowości takie jak DS Eagle, DS Podium GMT czy DS Podium Square zostały stworzone by zaspokoić potrzeby klientów poszukujących czystego, pełnego temperamentu nowoczesnego stylu. Z okazji rocznicy 125 urodzin marki przygotowana została limitowana edycja 1888 kompletów zegarków DS-1 Automatic Anniversary Edition dla niej i dla niego.

Po prezentacji dziennikarze wzięli udział w rywalizacji sportowej na torze kartingowym. W mini zawodach i dobrej zabawie wzięli udział nawet Ci, dla których była to pierwsza w życiu jazda gokartem. Największy temperament i najlepszą taktykę jazdy na torze pokazał Pan Tomasz Adamiuk z KMH, który wygrał zawody.